Jestem trenerem sprzedaży i zarządzania – praktykiem z kilkunastoletnim doświadczeniem handlowym i trenerskim. Doświadczenie zawodowe w sprzedaży zdobywałem zajmując stanowiska handlowe i menedżerskie takich firmach jak Coca-Cola, Gillette, CPC Amino (Knorr), 3M, Norwich Union, Generali. Szkolenia prowadzę od 1998 r., początkowo dla zespołów sprzedażowych, którymi kierowałem, później jako trener w firmie szkoleniowej oraz samodzielny konsultant, freelancer. Łącznie przepracowałem ponad 2000 dni na sali szkoleniowej. Projektowałem, prowadziłem i nadzorowałem badania „Tajemniczy Klient”. Prowadziłem doradztwo w zakresie zarządzania punktami sprzedaży detalicznej.

Specjalizuję się w szkoleniach biznesowych
  • techniki sprzedaży (w różnych segmentach i branżach),
  • sprzedaż bezpośrednia,
  • sprzedaż aktywna i b2b,
  • obsługa klienta/pacjenta,
  • współpraca z klientami VIP,
  • negocjacje handlowe,
  • planowanie pracy handlowca,
  • zarządzanie zespołem,
  • komunikacja interpersonalna
  • szkolenia produktowe,
  • oraz szkolenia IT.

Referencje

Certyfikaty